Nu förändrar vi världen!

Jag är nu 21 år gammal.
21 jordsnurr som vissa gillar att kalla det.
När man är 21 år gammal är det på tiden
att ta tag i saker och därför påbörjar jag nu,
sakta med säkert, min plan som ska leda till
att jag tar över hela världen.

Det kommer ske gradvis, med myrsteg, sen PANG!
jag blir president över hela världen och ser till att
trottarerna i grekland blir bredare, alla får tak över huvudet
och extra silvertuggummin delas ut gratis till alla.
Jag kan göra listan lång.

Planen involverar minst en god gärning om dagen.
För ska jag blir vald som president över hela världen
måste jag vara ofattligt omtyckt.

Dagens goda gärning var att hjälpa en gammal dam av bussen
med sin rullator.
Hon tackade med ett leende och en klapp på armen.
Solen värmde mycket mer efter det.

Nu kör vi!

Sitter och väntar på Calle som ska komma förbi och kolla
in min nya lya och fika lite. Ha borde komma snart, eftersom han
för en timme sedan ringde och sa att han bara skulle hem och
byta om. Jag vet iochförsig inte vart hem är för honom längre.
Saksamma, tar reda på det senare.

fredag blir det piratkalas, men fisk(e)damm, kalashattar och allt som hör där till!

Så om du inte har något bättre för dig på fredag, ta på lackskorna,
stryk skjortan och kom hit och slå klackarna i taket!

Later.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja! Jag vill komma på piratkalas!

Jag kommer utklädd till Kiera Knightley :D

2010-03-10 @ 18:00:52
URL: http://hannanas.se
Postat av: Lena

Bra :) Äntligen ett liten inlägg :D

2010-03-12 @ 15:11:21
URL: http://leenarronnlund.blogg.se/
Postat av: Lena

Höppas ''kalaset'' blir roligt :D

2010-03-12 @ 15:12:48
URL: http://leenarronnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0