Lögner och svek.

Nu sitter jag hemma hos föräldrar.
Jag och mamma har en hetsig disskusion om Anna Bergendahls vinst
igår. Mamma hatar henne.

"Hon ser ju ut som en polack så vi får nog många röster från östländerna!"
"Hon ser väl inte polsk ut?"
"Joho! Stor näsa!"

Ja, ni hör ju. Fick dock just ett medhåll om att Pernilla Wahlgrehn var sämre.
Min far hade röstat på Timotej vilket jag kan förstå, gubbsjuk som han börjar bli.

Nu kallade min mor Salem al Fakir för bin ladin. Haha, Det är underbart att vara hemma.
Herregud, börjar ju låta som en melodifestivalblogg.
Kanske borde bounda med Gaybloggen?

Jag blev lovad Wallenbergare men ska nu få stek.
Känner mig sviken och förrådd.

Men det är sådant man får ta, antar jag. Mat blir det, och den är gratis.

Nu vill jag äta.

Mamma satt på Manboy som hon f.ö hejjade på. Går ut och tar en cigg.

Kommentarer
Postat av: Lelle

BLOGGA BLOGGA BLOGGA!

2010-04-01 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0