Varmt vs kallt.

Inne hos mina svärföräldrar är det femtio grader varmt,
i runda slängar. Klart det är lite ups and downs, men i det stora
hela ligger temperaturen i vardagsrummet på 50 grader.

Ute är det -8 minusgrader. (nej, minus åtta plusgrader -.-)
Temperaturskillnaden när jag då går ut är alltså
cirka 732 grader.

Jag har kommit på två saker jag ska försöka
förbättra med mitt redan perfekta jag nu när det är nytt år och allt.

jag ska sluta vara så jävla lat och jag ska sluta vara så jävla
dålig på att höra av mig till folk.

Det kan ju inte vara så svårt. Jag är ju wonderwomen.

Jag tänker inte avsluta det här inlägget med att berätta
att jag ska ringa Oobie. För det har ni ingenting att göra med.

Skönt att kunna hålla bloggen och privatlivet separerat.

Later dudes. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0