Sovmorgon!

Åh, det är så skönt att sova ut på morgonen.
8 vaknade jag med ett sprätt och hade Johny Cash - Personal Jesus
på hjärnan. Låg kvar och sträckte och vred och vända på mig till
klockan var kvart i 9. Då hade alla myror i benen spritt sig till hela kroppen
och rastlösheten var TOTAL. t o t a l.

Nudå? Sitter och lyssnar på Personal Jesus och låter kaffelukten
fylla lägenheten. Så fort min bror ringer ska vi ta en tripp till Lidl
där diversse billigheter ska inhandlas.

Rakade håret igår. 6 mm. Fy i helvette vad kort det är! Ni ska få se en bild, hold!

(Om ni bara visste hur lång "hold" det faktiskt är.)


Förra gången. Helt normallångt                   Idag, nyvaken.
efter en omgång med rakapparaten          JÄVLAR vad kort!

BTW, jag älskar mina öron! Dom har fått träda fram på ett nytt sätt nu, eller
iallfall det ena, och jag Ä L S K A R det.

Igår kollade jag på BOLT. Superawesome movie. Kör den som veckans filmtips.

Nu kallar min mage på frukost.
Later.

Kommentarer
Postat av: Lelli

varför vill du raka delar av håret?

+ Jag ska klippa mej en del snart

2010-01-30 @ 10:37:43
URL: http://sotiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0