Morgonstund har..

.. orka! Det är varken guld eller solken
här. Det är dock ganska fint väder och
inte alls lika varmt i vardagsrummet som man
kan tänka sig med tanke på hur varmt det var igår.

Ikväll blir det fest. Klockan 1500 ska jag befinna mig
hos Wenche och innan det ska jag hinna med en sväng
till systemet och handla lite julklappar.

Ja, jag ska köpa julklappar.
Nej, jag är inte klar med julklapparna än.
Ja, jag vet att det har varit julafton.
Nej, Det är inte julklappar till nästa jul.

Nu blir det frukost á la Västlandet.
Bröd från Bømlobakeri, fårepølsa, ost och äppeljuice.

Chiao.

Kommentarer
Postat av: Lena

Dåliga nyheter..

Spelet fungerar ej.

Men Johan ska fixa något med en spelare så det fungerar <3

Kram

2010-01-02 @ 11:38:14
URL: http://sotiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0