Mat i ugnen

Potatismoset gratineras, falukorven håller värmen.
Allt jag saknar nu är Mr. Man och middagen är fullbordad.

Jobbat som vanligt idag. Inget nytt förutom att snökaoset gjorde
min morgon lite för stresseig för mitt eget bästa. Men jag klarade det galant.

Imorgon ska jag träffa Oob en snabbis och sen ska jag kolla på Bolt.
Lovefilm är fan genialiskt.

Läste en smsinsändare i metro idag som störde sig på folk som
drar upp snor i näsan och rekomenderade näsduk eller nässpray såhär
i vintertider. Är det bara jag men är inte lätet på snor som är påväg ut
lika irriterande som lätet på snor som är påväg in?
Och herrejesus, låt folk vara snuviga när det är 10 minus ute.

Snart kommer våren med pollenallergi, sommaren med hösnuva och
hösten med förkylningssnuvorna! Håll ut arga tant, det blir bättre!

Nu ska jag kolla till min mat och duka bordet.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0