Gott nytt år!

Haha, skrev fel fyra gånger.
Hur vaket?

Gårdagen var mysig och det var skönt att var "hemma"
i kjeddlarståvo. Geir och Trude bjöd på god mat och
fantastiskt sällskap. På tolv slaget fick jag tag i Oobie efter
tiotusen försök och önskade mitt hjärta ett gott nytt år och
efter flerfaldig försök att få tag i resten av min lilla, men älskade
bekantskapskrets gav jag upp. Inte en chans.

Så alla som jag försökte ringa igår,
dvs Elsa, Sanna & Johanna/Ellis, GOTTNYTTÅR darlz.

Fick tag på mamma och pappa och bror också och
efter samtal nu, på morgonen, förstår jag att dom hade en
bra kväll.

Nu ska jag få i mig lite mat och hoppas att mitt otroligt
braiga måeende (helt korrekt svenska) håller i sig hela dagen!
Och att Mr. Man snart mår bättre. Lilla fyllot mitt. <3

Later dudes. Ha en awesome första januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0