2 år.

För nästan två år sedan var jag första gången
nere i den bastuliknande källaren som tillhör Geir
på en hysterisk fyllefest. Ikväll kör vi, återigen, stenhårt.

I den där källaren har jag haft de bästa och de störstade
stunderna under hela mitt norgeliv.

Igår fick jag gladpåskmail från min bästa vän. Fyfan vad hon är söt.

Jag visste inte att påskkärringar kunde se så bra ut men..

idag sov jag till halv tio. Mitt nya liv gör mig okapabel till att ligga och
drägga till 1. Fan, det hade varit skönt. Men saksamma. Nu ska jag äta frukost.

later dudettes. <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Tjuuuba :)

EHm..dåliga nyheter.

Hårbandet jag fick av er har gått av :'(

Vart kan man köpa nytt?

:) kram

2010-04-20 @ 12:10:57
Postat av: Lena

Blogga!

2010-05-23 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0