Världens bästa man.

Inatt strejkade min kropp rejält.
Antingen fick jag välja på hostatack
efter hostack och sömnlösheten hade
varit total.

Eller så fick jag ligg i en helt fucked up
ställning där illamåendet kom krypande,
dock var hostan en smula mildare.

Jag valde alternativ två vilket ledde till
att jag spydde. Woho.

Så min superman, min räddare i nöden
ringde sjukhuset och sen slängde han sig
upp på sin vita higst (in i en taxi) och körde
runt halva ön för att få tag i medecin till mig.
Då var klockan 02.21 och jag låg hostandes,
grymtandes och snufsandes i min säng.

Efter cirka 45 minuter var han hemma igen
och hade det vidrigaste, oätbara, illaluktande
hostmedecinen/morfin med sig och jag tog
en shot och somnade som en klubbad säl.

God damn, jag har världens bästa man to be. <3

Nu ska jag ta en shot till och sen tycka synd om
mig själv ganska länge.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0