Highway man.

Björn Gustavsson hoppar höjd hopp,
jag dricker snabbkaffe och jag är inte bakis än.

Min morgon är underbar. Ja, jag vet, det är inte morgon,
men jag har inte gjort något annat än morgon sysslor än.

Ja, jag är tillbaka på blogg.se, jag klarar inget annat.

Igår åt jag en hel form med spritgele, shotade mintu utan
händer och fick ett mysigt tal om hampans användningsområden.

Ikväll blir det fisherman, billig dricka och efterfest
i en efterlängtad källarståva.

I morgon blir det god middag, en flaska vodka
och allt för gott sällskap.

Min helg är på G att bli en riktig höjdare.
Och jag bara glider med och njuter.

Nu ska jag slå in paket.

Later.


Eg elska deg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0