Flyttlass.

Igårkväll somnade jag överlycklig
i tron om att jag äntligen skulle vakna
utvilad, pigg och obakis.

Ja, jag är obakis, men inte fan om jag är
pigg och utvilad. Natten har varit fantastisk,
om man tycker om att hosta rakblad,
svettas som en kran och frysa arslet av sig.
Verkligen, ofattbart fantastiskt.

Så idag känner jag mig (om möjligt) ännu
värre än vad jag har gjort de senaste dagarna
och idag har jag inte ens alkoholen att
skylla på. Det är inte ens mitt fel och
jag vet inte heller vad jag ska göra för
att må bättre. Jag tror inte en fet pizza
och två  liter cola hjälper idag.

Jaja, hursomhellst så ska packning och
flyttstädning sättas på superspeed idag.

Håll i hatten, nu kör vi!

Men först, ett pottpurii (jag har ingen aning
om hur pottpuri stavas och jag skiter egentligen i det)
med bilder från helgen.

Black and Pink-party på Bømlo



Överraskningspersonalfest hos Wenche

Yes, det är dagens outfit.




Nu orkar jag inte mer.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag <3 Mikiss

^^ Glad att jag andvänder dina kläder?

2009-10-02 @ 18:08:22
URL: http://sotiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0