Utväxt doppad i hostmedecin.

Jag kom på en sak jag bara måste skriva
innan jag tuppar av med allt för mycket hostmedecin
i blodet.

yr.

Imorgon försvinner min utväxt!

Ge mig ett J, Ge mig ett I, ge mig ett P, ge mig ett P, ge mig ett I, ge mig ett E!
Vad blir det?

JIPPIE!

Jag har just duschat. Med hostmedecin i blodet.
Det var spännande.
Nu börjar dåsigheten komma. Dås.
Det rimmar på Bås. He he he.

Hur som helst dedikerar jag det här inlägget
till min utväxt, vi har haft en fin tid tillsammans, men nu är
det fan på tiden du går din egen väg.

I morgon kommer jag vara smashinghot och
det kommer vara min nästnästnästsista dag som
helblondin.

Nu måste jag sova. Jag borde inte vara vaken
men deckade på soffan vid 9. Inte smart.

Bye bye.


(Bortse från att jag ser ut som en korsning av en crackhora
och kissie. Jag är full, på station och jag har aldrig varit
bra på att posera.)

Kommentarer
Postat av: Njorun

Hostmedicin is the shit. Cocillana ge mig en kran rakt in på sovrummet, droppa dina härliga droppar i min villiga mun. yum.

2009-10-05 @ 08:56:49
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0