On the road again.

Jag hatar att packa.
Jag hatar att packa bara för en vecka.
Nu håller jag på att packa ner hela vårt
liv i gröna lådor. Jag hatar att packa.

Fyfan vad det suger att packa.
Men det ska bli skönt att få det klart.

Tvivlar dock starkt på att vi får med oss allt.
Blir spännande på lördag när pappa och bästa
bror kommer.

Frågan är dock vart jag ska placera min far
och bror eftersom gästrummet fortfarande
är fullt av inneboenden. Och vart dom ska
ta vägen är det ingen som vet? Hoppas
allt löser sig för loverboizen.



Har btw glömt att visa de vackra bilderna
på mig när jag äter gele. Helt vanlig gele
utan händer. Helt vanlig gele. Jag vägrar
skriva gele så som det ska skrivas. Med en gay ´
Hursomhellst;





Och sen, en liten grej till, tiotusenkilokärlek till
Mr. Songill. Jag har inte skrattat så mycket som
de sista veckorna på jäääävligt länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0