Nyvaken och nyhostad.

Nyvaken är att ta hårt i, har varit
vaken sedan kvart i.

Nu sitter jag och hostar och skrovlar
och väntar på att någon typ av hungerkänslor
ska infinna sig så jag kan äta lite frukost
innan jag tar mig ner till Nina och mördar
min utväxt.

Resten av dagen kommer bestå av
bankbesök och packning/städning.

Jag hoppas och ber till gudarna att
vi blir klara med packningen idag så
det bara är pyttepyttelite städning ikvar i morgon
så vi bara kan chilla till pappa kommer.
Jag tror min kropp behöver chilla.

Jag tror dock inte jag blir hungrigare än
så här just nu så det är väl bara slänga
i sig lite frukost. Mankost. Ha ha ha.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0