My mama would rock me in the cradle.

Musiken är klar.

Blev inget skatteverk idag. Pallade inte.
Haha. Tar det på tisdag innan jag ska till
jobbet i stället.

Ja, du läste rätt, jag ska jobba nästa vecka.
Tack Pappa för dina kontakter och
tack migsjälv för min charmerande telefonstämma.

Igår var det alltså stockholm för hela slanten.
Skatteverket - fail. Orkade inte vänta.
Eller, hann inte vänta. Intrevju på Jimmys för min
karl medan jag helt ensam satt och drack latte och
läste på Chokladfabriken och kände mig som en riktig
söderbo. Hade tillochmed en stor mössa på mig.
Fördommarna *njuter*

Sen var det Kebab med Rillzor och sen en promenad
till gamla stan och en before work på After. Ha.

Sen hem till Omis och berätta om allt som händer och
sen hem och äta mat och kolla årets absolut sämsta film.

In The Cut. Fyfan. Har ingen aning om vad den handlar om
och jag såg nästan hela. Så dålig var den.

Nu ska vi till biltema och sen till Handen. Adios.

Kommentarer
Postat av: torunn i steigen

heisann kjære utvandret og nett nyetablerte svensker

Håper det er fine dager i Stockholm. Fint med bloggen din slik at jeg i kalde nordnorge får med meg hva som skjer i denne nye tiden. hils mannen(gutten) din og gi han en god klem

2009-10-15 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0