Höst.

Det är ösregn, superstorm och pisskallt
ute. Jag hade sagt att det var mysigt
om jag inte visste att jag skulle springa fram
och tillbaka till containern nere vid jobbet.
Jaja, hur som hellst börjar lägenheten
se jävligt kal och städad ut.

Dvs att vi nästan är klara.

Så, nu kör vi en sista sten hård push
och se förväntar jag mig att mitt metaforiska
flyttbarn ska vara ute.

Btw, dagens nostalgiska asgarv går till Dawson's Creek.
Kollade på det medan jag åt frukost eftersom det (!)
var det bästa som gick på TV. Fyfan vad söta.

Igår satt jag och Songill (och mina två andra sambos)
och asgarvade till Skurt. Det kallar jag kvalité TV.



Nu ska jag hjälpa min asbästa man.
Adios.

Kommentarer
Postat av: Lena

jupp. Syns snart.

Kramis ska till handenterminalen nu ^^

2009-10-03 @ 16:07:47
URL: http://sotiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0