Hahahahaha.

Jag skriver med norska bokstæver men
herregud. Var inne på Gaybloggen.com och
fick en mycket happy moment.

Hahahahahhaha. Vem fan ær det som seriøst søker
till sånt som "Amandas new boyfriend?"

Inte fan trodde jag att det skulle vara folk man
har i sin bekantskapskrets som man faktiskt
har træffat och som faktiskt ær normalt
funtade mænniskor. Hahahahaha.

Jag ber till alla gudar som finns att det inte
ær ett seriøst mail som blev skickat.
Jag ber till gudarna att det ær något typ
av practical joke eller liknande. Snælla?

Nu ska jag sova før i morgon ska mitt hår
klippas och færgas och det tar på krafterna.

Nu ger vi Nina ett rungande Lycka till!
LYCKA TILL!

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0