Tillfrisknande.

Tar inte ut något i förskott men jag mår bättre.
Jag mår så passbra att jag idag var ute (!) och
gjorde rent och fint till mina babes.
Krattade till och med lite löv och lagade middag.
Riktigt husfruigt av mig. Resterande dag låg
jag på soffan, eller.. halvlåg, korsryggen strejkar,
så ligger som en trasig slinky för att det ska vara
uthärdligt. Inte helt hållbart men det är lite shit the same
för framtiden är så jävla ljus.

I morgon ska jag, ÄNTLIGEN, få dra på mig fleacevästen
och värda på f&s igen, thank you god!
På fredag fyller min bästa killkompis år, för ja, även
om vi inte har umgåts eller pratat på jävligt länge ser
jag honom fortfarande som det, förmodligen eftersom
det är brist på andra, skämt å sido, proppen fyller 22
och han har lovat mig en kaka.
På lördag har mamma och pappa sin årliga höstfest och
på söndag är det, som alla vet, vilodag.
Onsdag som kommer står för Biomys med Oobie i E-town
och vi ska vara glada om vi lyckas undgå orgasm in public
när vi återser Oobies boyfriend på bioduken.
Fredagen står för middag och globenbesök med Darl och det
ska bli ett ofattligt kärt återseende och vi ska irritera skiten
ur dressyrtanter, synd att lillasystersvinto inte kan närvara.
På lördagen/söndagen flyttar min bästa vän till samma komun
igen och vi påbörjar vårt återförenande och hoppas kunna slänga
in en tjejmiddag/nostalgifest på lördagskvällen.
Och sen rullar det på som vanligt en stund och sen POFF är det
den 15 och då ska vi flytta in i nya lägenheten.

Shit pommes. Nu ska jag ringa robin igen, som inte har ringt upp.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0