This is my life.

Jag fick ett samtal ikväll.
Ett mysigt samtal från en man jag enbart träffat 2 gånger
som erbjöd mig extrajobb genom ett bemanningsföretag
som han jobbar på. Jag slog på min aldra mest inställssamma
röst och log hysteriskt enbart för att låta extra positiv.

Jag slängde sen iväg ett mail med mina uppgifter och
nu hoppas jag på att det snart piper i mobilen
och att ett jobb dyker upp.

Medmänniskors hjälpsamhet är tamigfan
otroligt bra och jag känner mig helt varm
och tacksam. Tack tack tack.

Ikväll var jag och mamma och tränade och som
alltid när jag är med mamma träffade hon cirka
2148 personer hon kännde och bara var tvungen att
stanna och prata med. Men väl hemma stog maten
på bordet. Åh, ibland är det fint att bo hemma.

Nu sitter jag och väntar att programmet Ullared
som går på en kanal jag inte har här hemma i barndomshemmet
ska ta slut så att min underbara bästa vän ska ringa
och ge mig min dagliga dos av henne. Om inte Stephenie Meyer
redan hade kommit på det där med personligt heroin
skulle jag använda det som en beskrivning på hur
jag känner för min bästa vän. Hon är galet beroeende framkallande
och jag älskar det.

Just nu sjunger Amanda Jensen på TVn. Fotbollsgalan.
Hon har inga skor på dig. Jag tycker det är sött.
Hon är söt. Jag gillar'na.

Kör en provocernade fjortisblogg avslutning.
TTYL bitches hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0