Peta in en pinne i brasan.

Mammas hösfestplaylist går på fullt.
Härligt med lite dansband så här på mogronkvisten.
Ska snart ta en kopp kaffe och hoppas att whiskeyrösten
försvinner och ringa till Vårdcentralen.
Min man kom hem igår efter 15 timmar på jobbet
och hans vänsterfot, som han stukade för över en månad
sedan har svullnat upp igen. Det går jag inte med på.
han får fan inte gå sönder. Det är han way to important
för att få göra. I love, love, love, love him.

Hela familjen, förutom pappa som nu förmodligen
prasslar med MäklarSofia, är hemma. Det är rätt mysigt.
Önskar bara att jag fick använda min inköpta men
totalt onödiga mahognyfärg i någons hår.
Mitt blir ju grått så fort silverbullet behagar
skicka mina grejjer till tobakshörnan i Brandbergen.

Ah, det är så härligt att vara impulsiv ibland.
Nej, nu kan jag inte dra ut på samtalet längre.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0