Okej.

Jag kan ljuga och säga att mitt hår är grått.
Det är inte sant då. Om jag ljuger.

Mitt hår har just nu en färg som inte helt
går att identifiera eftersom jag har en lila hårinpackning
i håret men grått är det inte.

Smart som jag är köpte jag två gråa toningar så i morgon
kör vi i nästa och håller tummarna.
Nu ska jag nog skölja ur min hårinpackning och hoppas
att håret inte är allt för orange/gult. För det vill vi inte.

Jag har dock en svag aning om att lavendel är en färg
som kommer ploppa upp i mitt huvud under den närmsta timmen.
Jaja, jag är iallafall inte skallig.

Bilder kommer i morgon istället. Som alla (dvs säga 7 läsare) kanske förstår.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0