Livrädd!

Mitt hår fräser åt mig. Bokstavligt talat så fräser det från mitt hår.
Jag vet inte om det är ett bra tecken eller om jag borde vara
räddare än jag redan är. Alltså, det gör inte ont, det bara.. bubblar lite.
Känner mig som en häxkittel i huvudet. Men det blir nog bra. Inte så
länge till det får sitta i nu.

Jag håller alltså på att blondera håret, trots min mors protester och min
moster goda råd om att låta håret vila en stund.

När processen är över hoppas jag att mitt hår, tackvare silverbullet.se's fantastiska
produkter, är silvergrått. (smygreklam). Det återstår fortfarande att se och jag är rätt
glad att jag har en mahognyfärg som kan täcka misslyckade försök rätt okej.
Om jag har något hår kvar det vill säga.

Uppdatering på budgivningen, vi ligger inne med toppbudet, och den andra budgivaren
har till i morgon att bestämma sig om han/hon vill lägga ett högre bud, men i morgon
kräver säljaren att budgivningen tar slut. Så fortsätt hålla era tummar och be för mig,
om ni är troeende, att jag den 15ish december kan flytta in i pärlan.

Nu måste jag kolla hur mitt hår mår. Det brinner inte än iallafall, positivt, ey?

Återkommer med bilduppdatering när allt är klart, om jag är inte är skallig, tror inte
jag gör mig så bra på kort då, hår är liksom lite av mig grej.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0