Kan folk sluta se New moon?

Kan folk sluta se den, prata om den, suktas om den, hata den, älska den,
disskutera den, dräggla efter den och betygsätta den?

Jag vill att hela svenska folket från och med nu ignorerar filmen
New Moon och väntar med att fortsätta med hysterin efter onsdag.

På onsdag ska jag se den och jag vill inte höra ett ord till om filmen
förrän jag har sett den. Förstått? Bra.

Idag ska jag till handen och inhandla det jag inte hann köpa igår.
Hade ju bara en timme på mig igår. Ha, det jag inte hann köpa! 
Vilken ironi. Jag har inte en krona, men jag har en spenderande man. <3

Jag lyssnar på Mattafix - Big city life. 
Det påminner mig när jag satt på tåget mot Helenelund och hem till Crilles
lägenhet som jag av någon anledning bara kommer ihåg sovrummet av. 
Där persiennerna alltid var neddragna. Det var mörkt. 
Mina minnen av Crille är rätt mörka, kanske beror på att han valde
att penetrera ett kuksugandehorluder medan vi var tillsammans och 
sedan gjorde det om och om igen, efter jag blivit lovad monogami. 
He he he. Jag var en liten toffel. Det var väl sött? 

Av någon underlig anledning gillar jag faktiskt fortfarande låten.
Även om den påminner mig om allt det där.  Den får mig liksom också
att tänka på hur bra jag är nu. Och framförallt hur bra jag har det.

Nu ska jag klä på mig och sen ringa Oobie1.
Later


Diggelodiggelei, alla tittar på mig. Guldigt värre.

Kommentarer
Postat av: trefoil

du är söt!

(var med i basti's tävling i min blogg? hihih :D )

2009-11-20 @ 12:29:12
URL: http://twagitup.tk
Postat av: Lena

Har du sett ettan? Twilight.

Har den om du vill se den.

2009-11-20 @ 16:02:23
URL: http://sotiws.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja ;D Skulle vara jätte kul om vi kan det.

2009-11-21 @ 12:42:52
URL: http://sotiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0