Tidsfördriv.

Senaste

Låt du hörde: Cuz' I got high
Film du såg: Uhm.. ingen aning.
Mat du åt: Billy's
Kram: Oobie
Puss: Mr. Man
Känslan: Förväntan
Resa: Blir väl hit till Sverige.
Glädje: Perfektionen i gårdagen
Dröm: Något med små och stora män med
kameror som motade mig ut för ett stup.
Person du träffade: Mr. Man
Personen du pratade i telefon med: Oobie
Personen du fick sms av: Sas
Gången du åt 7-eleven korv: Har nog aldrig gjort det.
Gången du var utomhus:En stund sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Annandag jul
Saken du köpte: Pizza 

Allmänt:

Ska bli skoj: åka till Norge idag.
Ska inte bli skoj att: inte fira nyår med Oobie
Sparar till: Massor!
Pålägg som gäller: Ost med marmelad
Önskar att jag var bättre på: att höra av mig
Dagens dryck: Kaffe
Vad saknar du: värmen och äventyr!
Tre band/artister: Nicleback, AC/DC & Greenday
Vad har du gjort idag: vaknat, städat, packat det sista
ätit frukost och lunch och pratat med oobie.
Brukar du svära mycket: ja
Hur tidigt stiger du upp: beror på.
På helgerna: mellan 09.00- 12.00
Vad ska du göra ikväll: Äta middag med Mr.Mans föräldrar
Hur många timmar sover du per natt: 6-8
Vem är snyggast i världen: Oobies Boyfriend.
Vad är det för veckodag: Onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Uhm. Massor
Byter gärna garderob med: En rik jävel med samma skostorlek. 

Byxa eller kjol: tights
Senast utlästa bok: På spaning med bridget jones
Mitt rum kan beskrivas som: Har inget rum. Har en lägenhet
Mig själv med tre ord (just nu): Förväntasfull, halvstressad och glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0