Tår.

Jag känner mina tår igen! Hallelulja!
Har spenderat att par timmar ute med ett helt fotbollslag av ungar
i snön där pulka stog på schemat. När jag inte kände mina fötter
länge och magen började kurra insåg vi dock att det var
dags att gå in och värma sig lite.

Nu ligger min karl och vilar sig inför kvällen och jag gör allt för
att få tillbaka värmen i kroppen.

Vill passa på att
1, skälla på min man för att han hade fel angående vinmonopolet (norges svar på systemet)
Det var inte alls öppet idag.
2, Tacka Norge för att de faktiskt har vett att sälja alkoholhaltiga drycker
i mataffären. Så öl och cider inhandlas, för att bryta av Vodkan vi köpte på Taxfreen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas att jag tinar.
Later. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0