Tänk att allt som behövs..

.. för att göra en dag perfekt är så lite.
Följ med nu så guidar jag er igenom det;

- Du behöver en fleacefilt. Inget annat material är acceptabelt.
- Lägg fleacefilten på ett knarrigt trägolv liiite för nära TVn.
- Duka upp med glas, zebra-möter-leopard-servetter och bestick.
- Ring en nära vän (i det här fallet jag) och se till att denna tar med pizza.
- När pizzan anländer, duka upp pizzan i kartongerna och ät upp allt.
- Köp gärna pizza från Millas, perfekt sumetriska pizzor.
- När pizzan är uppäten, jäs. Gärna till 2006s idolrepris.
- Stör dig på folks sätt att göra bort sig i TV
- Sitt stilla på filten tills rumpan somnar.
- Visa upp ett par underklädsplagg och lite hud.

Om du följer listan tillsammans med din bästa vän, lovar och garranterar jag,
att du får en perfekt och helt underbar dag.

Och om du inte får det, är det inte mitt fel, utan ditt och din bästa väns fel.
För det här är ett vinnande koncept, det vet jag, för jag hade världens
bästa dag med min bästis idag.

And Rod *talar förförsikt* never forget.. that Mo loves you. <3


Kommentarer
Postat av: SanneLooWho

And Rod Loves you back! <3

2009-12-29 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0