Snömonster!

Jag ska egentligen vara på jobbet nu, men min chef smsade mig och bad
mig stanna hemma och packa istället. Ha, ibland är det bra med lugna dagar
på arbetet. Så jag packar nu, just precis, det gör jag. :>

Igår var det julbord, har en bild som mamma tog igår, resten ligger på brors kamera;


Så söta var vi igår. Kul att tre av fyra har delar av min garderob på sig.

Idag packar jag som sagt och njuter av snön utanför fönstret.
Senare idag blir det spinning och en sväng till rusta och ÖB.
Och i morgon flyttas det! Jag får pirr i magen bara av tanken.

Om någon vill hjälpa till och bära, ring mig!
Nu ska jag äta frukost och ringa Swonie och berätta den glada nyheten
om min ledighet.

Later!

Kommentarer
Postat av: Lenis

Jag undra om du vill följa med på Tisdag(nästa vecka som kommer).. till F&S?

har inte varit där sen när vi var där senast.

Kram Ring så fall! <3

2009-12-23 @ 13:22:26
URL: http://sotiws.blogg.se/
Postat av: Lenis

Gud va fina ni är på bilden!

Sv: Okej.. Ja har sett reklam på Hemlösa galan saken men visste ej att det vat idag ;)

Tacki Tack!

2009-12-23 @ 22:18:28
URL: http://sotiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0