Smashing hot.

Jag är galet sexig just nu. Och det där ska inte ens läsas med ironi.
Hela gårdagen spenderades med att slötitta på vänner, fick boxen
i julklapp.

Det var egentligen inte boxen, det var alla säsonger, var och en för sig,
men shit the same.

Idag ska jag till farfar, sen till farmor. Sen kan vi väl kalla den här julen
för över. Okej? Bra.

Om det är någon som känner för att argumentera emot kan ni väl bara
trycka på stopknappen så vi alla hinner med isåfall.

Drar till Norge den 30, sen blir det nyårsafton hemma hos Geir.

Nu ger jag mig ut i snöblandat regn och om jag känner sverige rätt
är jag inte alls lika smashing hot när jag tagit mig till handen kollektivt.



Ungfär så kommer det blir. Förutom att jag har mer kläder på mig på bild ett
och mindre päls på bild två.

Later.

Kommentarer
Postat av: Lelli

Òma o Òpa?

Ska du inte fira nyår med

resten?

2009-12-26 @ 15:21:51
URL: http://sotiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0