Poker face.

Första gången jag i nykter tillstånd kan lyssna
på Lady Gagas pokerface utan att få en olustig känsla
i magen. Den låten påminner om allt jag saknar från norge.
Men nu pumpar jag stenhårt. I eftermiddag smäller det!
16.50 lyfter vi och 20.15 är vi framme i Haugesund!

Gasen i botten! En veckas mingel med alkoholhalt på allt
för mycket kommer bli awesome.

Den enda jag kommer sakna är Arne. Men man får lära sig
leva med att sakna Arne, eftersom han aldrig är där man vill
ha honom, om inte andra sidan jorden någon gång, motförmodan
skulle vara där man vill ha honom. 

Gah, jag är som ett litet barn dagen efter julafton.
Fortfarande hög på socker och superglad för alla nya leksaker. 

Sen kommer jag förhoppningsvis hem till ett fast jobb och
två lite för feta kaniner.

Nu ska jag göra te och kolla om min prinsessa Rod vill talas vid.
Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0