Panik i huvudet.

Sliter mitt hår. Förundras av tidens framfart.
Jag tänker inte göra en lista på vad jag gjort under
2009. Dels för att jag är på "hej-jag-gråter-för-att-mitt-ägg-blev-hårtkokt"-humör
och dels för att det är gay.

Och inte gay som i fint homosexuellt, utan gay som i gaystjärt. Dålgit gay.
Gayigt gay.

Men helt seriöst förstår jag inte hur tiden orkar gå så fort hela tiden?
Den kör stenhårt hela tiden och vägrar lugna ner sig.

Btw, jag är mest intressant, hur känns det? Jo, det känns awesome.
Håller alla mina tummar och tår och jag tror kanske, utan att ta ut något
i förskott, att det här kan gå vägen, för jag kickade ass igår.

Senare idag ska mina barn ut till Moster Oobie som ska sitta barnvakt
medan jag och herr Man drar till Norge och hälsar på familj, vänner och ovänner.
Nu ska jag pumpa Nickelback och Regina Spektor (ah, bara jag) och packa
det sista.

AD(HD)ios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0