Mycket som händer.

Idag har jag jobbat på Odd Fellow. Det var underbart.
Komlimangerna flödade och jag flög på moln största delen av dagen.

Idag är det enbart 10 dagar (snart 9) kvar tills vi flyttar.
Hänt en hel del den sista veckan.
Mamma har somsagt fyllt år, likaså moster och far. Jag har varit på
Horse Show med min bästa Elsa.
Oobie har flyttat hem, Orbin har bett om ursäkt (fortfarande i chock)
och jag har hunnit med en tjejmiddag (som tydligen inte är värd att tacka för - taggarna utåt)
och haft en sväng förbi station. Jag har gått vilse i Akalla, min man har fått ett
nytt jobb och om ödet, karma och övre makter går hand i hand kanske,
kanske något väldigt stort sker i mars. Mer än så vågar jag inte skriva.

Haha, har alltid velat skriva så. "Kan inte skriva mer om det, men så fort jag
vet mer säkert, så looooovar jag att berätta. hihi."

I morgon kallar Odd Fellow på mig igen. Det ska bli super. Även om jag försov mig i morse
så hann jag i tid och jag njöt.

Nästan lika mycket jag njuter av att öppna paket efter paket från min man som gjort
en julkalender med tema "njutning" till mig. Choklad och sexleksaker och badkulor.
Allt i en vild blanding.

Nu ska jag läsa vidare och förundras av bloggvärlden.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0