Jag klarade mig!

Med hjälp av mitt asfina paraply klarade jag mig
och se fortfarande smashing hot ut!


Ska snart ta mig ut i ovädret igen och spatsera över till
farmor. Har tydligen kommit JÄTTEmycket snö hemma
hos henne, så vi ska hjälpa henne att skotta.


Och ja, det är enbart 1 km gångavstånd till min farmor.
Och ja, det har förmodligen kommit lika mycket snö här som där.
Och ja, hon ringde, trots detta, och berättade hur mycket snö det har kommit, där.
Och ja, min far spelade med och lovade att vi skulle ta med varsin skyffel
och skotta bort all snö som kommit hos henne, som vi är helt ovetande om.


Och ja, jag har för mycket fritid.
Later dudes. Nu ska jag snart äta djur.

Kommentarer
Postat av: Lelli

Okej ;)

Ha det såå kul :)

och du ärre Ok att du får din julklapp lite sent?

En sak hände.. :S

2009-12-26 @ 15:46:33
URL: http://sotiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0