Jag har ett nytt beroende.

Nickelbacks - Somethings in your mouth är mitt nya beroende.
I fucking love the song. Jag är så dirty. Tänker på SEX när jag hör den.
Tänker tillbaka på högstadiet när jag och en vän skrev snuskiga saker om
spanskaläraren på baksida av ett läxförhör som han sedan desverre lade vantarna
på och skulle sedan ta upp det, inför hela klassen.

"Jag hittade ett papper där några elever hade skrivit lite opassande saker.."
Han var väldigt korrekt och jag tror inte han nämnde oss vid namn.
"Vad hade dom skrivit om?"
Frågan en nyfiken själ, säkert André.
"Dom hade skrivit.. skrivit om SEX!"
Utbrast han pionröd i ansiktet och fick sex att låta värre än
en heroinmissbrukande barnmisshandlare som säljer kvinnor till
homosexuella utvecklingsstörda till överpris.
Ah, det var tider. Högstadiet.


Bara jag som stör mig på den där felskapta ungen som säger "Jesus, är det du, Jesus?"
Reklam för tele2 eller 3 eller något sådant? Åh. Hon är fan värre än bruden i apoliva reklamen!
Eftersom jag inte är 100 på var för reklam det rör sig om kan jag inte googla fram en bild
på henne. Så det är helt enkelt bara ni som stört er på reklamfilmen som kan relatera.

I morgon är det julafton, så glöm för all del inte,
You're so much cooler when you never pull it out
Cuz you look so much cuter with something in your mouth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0