http://desireenilsson.blogg.se/

Ja, jag läser alla blondinbloggar. Och jag reagerade på en sak.
Den väteperoxidskadade lilla flickan Dessie hade skrivit att hon
försökte hitta flyg till Idre och I quote 
"Men vi får se hur det blir, liksom finns det ens flyg som går ner dit?"
(Bara för att förtydliga så ligger Idre norr ut, om man är bosatt i stockholm)

Men! Det var inte hennes dumhet, inte hennes okunskap eller hennes
sätt att skriva Idre på, dvs Idré. Nej, det som störde mig mest
var folks sätt att reagera. Det var alltså reaktionerna jag reagerade
mest på. Folk äcklades, folk hatade, folk var asförbannade på en 15 årig
blonderad flicka från stockholm som förmodligen gör allt för att provocera
fram arga komentarer från svenska blogg-läsar-folket (Jag väljer att tro att hon skrev
"ner" av den enkla anledningen att provocera och inte för att hon är korkad,
jag misstänker dock att det är en liten, liten mix, skitsamma, det hör inte hit).
Jag tror faktistk folk var villiga att bränna henne på bål.

För att citera några komentarer hon hade fått;
HAHAHAHAHAHAHA NEEER? Iq befriade unge!

Haha , hade du gått i skolan skulle du veta att Idre ligger uppåt ^^ Sen går de inte att flyga dit, herregud alltså.

Nej klart som fan hon inte driver med någon, hon vet ju inget! o vem äter lunch efter kl 15.30 ... MIDDAG MIFFO MIDDAG! Gå klart skolan och utbilda dig lille vän! De här kommer inte sluta bra... tänk lite på din framtid

Du vet ju fan inte ens vart du ska, hur fan ska du klara dig utan föräldrar då? äckelunge

HAHAHAHHHAHA ner till idre???
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH OJ OJ OJ!
detta gjorde min eftermiddag! tack för ett
gott skrattt ;)

Och det fortsätter på samma sätt och jag tvivlar på att hon har publicerat alla komentarer.
1, sist jag kollade gick det väl finfint att flyga till Mora, sen ta bussen.
2, Vem fan överreagerar på att folk säger att de ska äta lunch när det egentligen är middagstid?
3, vem fan äter middag 15.30?
4, Jävligt låg humor på sista komentaren jag publicerade här.

Och nu är det inte så att jag är ett stort fan av Dessie och tycker hon är världens coolaste
människa, egentligen har jag en hel del emot henne,

Men jag menar, come on.. Andas folk, det är inget mer än en helt vanlig blogg driven av en
liten tjej som fått lite för mycket uppmärksamhet..

Kommentarer
Postat av: Oobie

50 spänn på att du googlade hur man tar sig till Idre!

<3

2009-12-05 @ 21:34:42
Postat av: Mikaela

hahahaha, å min lilla råtta.

Jag skulle ha gjort det, om min syssling inte hade berättat hur han skulle ta sig ditär jag pratade ed honom för ett par dagar sedan ;)



you know me too well. <3

2009-12-05 @ 22:04:40
URL: http://shinygoldengod.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, dit när och med.

afasimickis.

2009-12-05 @ 22:05:12
Postat av: Leeeena!

Har läst Kissie's,paws,dessies och amirs knäppa

bloggar och jag ärligt tycker att dom bara vill ha mer uppmärksamhet... och jag bryr mej inte ett skvatt vad dom gör.. för dom har egna liv och gör så mycket puckat dom vill.

Du har koll mycket ^^) Hur visste du allt det?

Ska gå! Ska till bozena!

kramis du e bäääst!

2009-12-06 @ 16:23:09
URL: http://sotiws.blogg.se/
Postat av: Leeeena!

( Sorry om jag låter sur.. Jag har svårt och berätta hur jag menar...)

2009-12-06 @ 16:24:52
URL: http://sotiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0