Håll i hatten!

Enligt SL fungerar pendeltågtrafiken som den ska.
Men om växlarna fryser vid -5 grader fryser dom garranterat
idag, med tanke på att det är -5 000 000 grader ute idag.
Och jag vet, för jag gick ut utan strumpor.
Mhm.. just precis. Utan strumpor.

Nyamputerade fötter it is.

Ska alltså ta ett tidigare tåg. Enbart för att jag inte litar på SL.
Eller så är det pågrund av att det inte går någon buss
som passar med 14.10 tåget, som jag hade fått för mig
och jag måste ta 13.52 tåget istället.
Men vi kör på den första. Att SL suger. Yes.

Så, ska ta bussen 13.45 och nu sitter jag återigen och går
igenom i huvudet vad jag har glömt. Ingenting. Sweet.

Får väl gå rundan och dra ut kontakter.
Later. <3


Koppla dina barn och stäng in din djur, vi är påväg att göra
världens navel till den farligaste platsen på jorden.

För ja, jag är helt och hållet, spritt språngande fjortizgalen!
Och min karl ska vi inte tala om, jag menar, kolla in dudens slipsknut!
Helgalet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0