God morgon!

Sov som en prinsessa i vårat nya sovrum här i väst.
Sängen vad guddomlig och resan igår tog på krafterna.

Efter kvällsmat igår blev det en trip över till Mr. Mans syster för
att kolla på ett nyrenoverat vardagsrum och sen vidare till
bror med alla barnen för att smaka årets björnbärslikörsproduktion
och efter två små glad björnbärslikör började jag sakta men
säkert tuppa av.

Började nere i fötterna, fortsatte upp i vaderna och låren, smg
sig vidare in mot "det fina rosa" som Jenna Jameson skriver i sin
biografi och sen var jag tvungen att kasta mig upp och gå hem innan
jag somnade helt på golvet.

Nu ska det snart ätas frukost och sen ta en liten promenix till "centrum".
Och ja, jag kallar det " centrum " för det ligger centralet på ön, inte för
att de tär något typ av köpcenter. Fast det är det ju iofs, fast det räknas
egentligen inte.

Jag svammlar, behöver föda och lite mer kaffe
och en dos Oobie.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0